Sok autókölcsönző ki sem szolgálja az utcáról beeső ügyfeleket, csak előzetes foglalás alapján hajlandó bérautót biztosítani. Mások kifejezetten büntetik az alkalmi autókölcsönzőket, s akár az interneten megtalálható tarifák duplájáért adják ki a bérautót a foglalás nélkül érkező ügyfeleknek. Nálunk nincs hátrányos megkülönböztetés, akár előre foglalod az autót, akár ma délután döntesz úgy, hogy azonnal szükséged lenne egy kényelmes bérkocsira.
Az utas gyakran beleszeret az autókölcsönző weboldalán egy konkrét fotóba, ám csak remélheti, hogy a bérautó átvételekor is arra a járműre szól majd a szerződése. Az autóbérlési szerződés ugyanis az esetek többségében nem konkrét járműre szól, hanem kategóriára. Az ügyfél kiskocsit, vagy családi autót bérel, s azt a kategóriát kapja, amit megrendelt. Azt viszont senki nem garantálja, hogy ez pont az a modell és évjárat lesz, amit kinézett magának a neten. Ezzel számolni kell, de fogadjuk el, mert mindig az ügyfelek érdekében történik.
Az autókölcsönző ugyanis csak akkor ad ki újra és beérkezett autót, ha az kifogástalan állapotban van. Délelőtt időben behozzák a kocsit, délutánra már lenne is rá egy foglalás. Éppen időben vagyunk, csak át kell adni az új bérlőnek, igaz? – gondolhatnánk. Nem így van. Az autót ki kell takarítani, s nem árt egy alapos ellenőrzés sem. Ahhoz ragaszkodunk, hogy minden bérlőnk kifogástalan állapotban vehesse át az autót. Lehet, hogy csak ablakmosóval kell feltölteni, de az is lehet, hogy a műhelyben kell ellenőrizni rajta valamit. Mi legyen a sorban álló bérlővel? Álljon ott bérautó nélkül, míg be nem fejezzük az előző bérlő utáni karbantartásokat? Ez nem engedhető meg. Azért ragaszkodunk hozzá mi is, hogy az autókölcsönzés kitöltött foglalási űrlapja nem konkrét járműre, hanem kategóriára szóljon. Azt garantáljuk a kedves ügyfélnek, hogy a kiszemelttel pontosan megegyező kategóriájú és kifogástalan állapotú autót fog átvenni, amikor Budapestre megérkezik, vagy autós utazására készül.
Az utcáról beeső ügyfelek kiszolgálása még nehezebb feladat. Ha az autókölcsönző jól működik, akkor nem sok autója áll éppen bent a telephelyen. A hirtelen, előzetes megbeszélés nélkül érkező ügyfélnek így abból kell választania, amit éppen talál. Hiába utazna nagy családdal, lehet, hogy éppen csak a legkisebb kategóriából talál bent bérelhető autókat. Hiszen azt nem tehetjük meg, hogy mindig, minden kategóriából tartalékolunk a telephelyen. Nem vehetünk ki ennyi autót a napi körforgásból csak azért, hogy hátha érkezik valaki, aki nem tervezte meg előre az utazását. Egy dologra azonban biztosan számíthat, aki hirtelen utazna: valamilyen bérelhető autót biztosan találni fog.
Nálunk azzal sem fog találkozni egyetlen hirtelen érkező ügyfél sem, hogy az előzetes foglalás nélkül bérlők kétszeres bérleti díjakkal találják szembe magukat. A bérleti díj egységes, akár interneten foglalja le valaki az autóját, akár az utcáról lép be irodánkba bérelhető kocsit keresve a repülőtér közelében. Azt érezzük tisztességesnek, ha egységes tarifákkal szolgáljuk ki ügyfeleinket, s nem „büntetjük” a bejelentés nélkül érkezőket sem indokolatlanul magasabb díjakkal.
Akár előre foglal autót, akár hirtelen ötlettől vezérelve lép be hozzánk, egyben biztos lehet: ha utazni akar, autóval fog távozni a telepről!